V roce 2015 a 2016 proběhla v budově rozsáhlá modernizace kancelářských prostor. Nově byly zmodernizovány kuchyňky, toalety a umývárny v celé budově. Dále byly nově vybudovány :
K pronájmu nabízíme i archivační prostory. Budova je napojena na dálkové vytápění teplovodem, dálkově je dodávána i teplá vody do kuchyněk a toalet. Součástí pronájmu je také úklid společných prostor a každodenní správa, která flexibilně pomůže a odstraní případnou závadu. V případě zájmu zajistíme za poplatek také úklid kanceláří podle potřeby (pravidelně, nebo nárazově).
Ve společných prostorách budovy jsou k dispozici vybavené kuchyňky (dřez, kuchyňská linka, mikrovlnka) a lednice. Každé patro je dále vybavené dámskými a pánskými toaletami.
Připravujeme pro vás a vaše obchodní partnery jednací místnost, která bude plně vybavena a poskytne komfortní zázemí pro 10 - 12 osob.
Vybavení a připojení: konferenční stůl s nastavitelnou výškou, rozměr 2800 mm x 1200 mm, přípojné místo se 4 el. zásuvkami, 4 síťovými Cat6, 1 VGA, 1 audio, 1 HDMI, 1 USB, Flipchart, projektor ACER a promítací plátno.
Tato místnost je určena k hodinovému, nebo celodennímu pronájmu s možností zajištění občerstvení (káva, čaj, voda). Tento prostor mohou využít jak nájemníci kanceláří, tak externí společnosti. Více informací.
V současné době probíhá v budově modernizace společných prostor, v rámci které nově vzniká i klidová místnost s jídelnou a vybavením.
Tato relaxační místnost je určená pro nájemníky s platnou nájemní smlouvou, kteří ji mohou využít zcela zdarma (cena je zahrnuta v ceně nájmu).
Parkování, které je placené, je možné přímo u budovy. Cena se odvíjí podle ceníku ISP Hradec Králové. Přibližně 3 minuty od OFFICE Horova 36 již začíná volná parkovací zóna.
Do budoucna budeme řešit fasádu domu OFFICE Horova 36. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.